tisdag 26 oktober 2010

Älskade vi ^^

Jag tycker att det är så tråkigt att se hur många människor gömmer sig bakom någon dom egentligen inte är. Hur kommer det sig egentligen att man bryr sig så mycket om vad andra tycker? Så blir man väl aldrig lycklig..? Jag blir nästan förbannad på såna människor som tror att dom är någon miserabel schakal som beroende på sällskap byter personlighet. Jag är alltid mig själv och det kommer jag då alltid att vara. Jag älskar att vara jag. Jag älskar min töntiga humor, jag älskar mina muppryck och älskar att jag har växt upp med dom värderingar och inställningar jag har fått. Jag behöver inte att alla ska tycka om mig, jag är tillräckligt vuxen för att förstå att man inte tilltalar alla. Skulle man ändra på sig så skulle det alltid finnas folk som ogillar en ändå så varför lägga upp nån fejkad fasad när man bara kan vara sig själv? Finns förmodligen hur många torrbollar som helst som uppfattar oss som riktiga jävla muppar ^^ Men muppar eller inte, vi har garanterat bra mycket roligare än du som hela tiden måste tänka på vad andra tycker. ;)









Jag ÄLSKAR iallafall mina muppar :)

3 kommentarer:

  1. muppar och fisar is da shit! ;D <3

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare!!
    Mina Milfar är bäst i världen!
    VI rockar skinka!! <3

    SvaraRadera
  3. Låter helt rätt det där, hörrudu. Du verkar minsann vara samma tjej som jag kände för, öh, 14 år sedan? Hu, vad gamla vi blivit! Men härligt att du fortfarande är du! : D

    Vilken superfin tjej du har! Jag har följt bilderna du lagt upp på facebook, och på vissa bilder är hon en kopia av dig från när vi lekte som små!

    kram från barndomsbästisen ... =)

    SvaraRadera