torsdag 21 oktober 2010

Det här går fan inte för sig.

Huuu! Bövelen vad kallt det börjar bli ute! Det känns inte alls okey! Var tvungen att ge mig ut på äventyr imorse och tyvärr utsättas för denna horribla kyla. Jag liknade mer en livrädd arselvåldtagen rudolf, med min röda näsa, mitt darrande och min stelfrusna ankliknande kroppshållning, än den inte alls så normala apsläkting jag eg är. Men skönt att kunna gömma sig bakom någon annan ibland också, right? Läkarbesöket gick väl inte så upphetsande bra som jag i mitt stilla inre hoppats på. Blodproven visade bara vackra resultat, inget fel på sköldkörteln iallafall. Finns tydligen inte så mycket att göra åt min mage, mer än att stå ut med magont, ändra kostvanor och motionera mera, pfft, förstår inte alls hur hon kan påstå att JAG skulle behöva motionera mer?? Huh. Jag som går hela 5 min om dagen till och från dagis. Jaja, vissa ska ju alltid hitta nåt att klaga på och överdriva om..
Hur som helst, hade nästan hellre velat att det skulle vara sköldkörteln, då hade jag åtminstone fått medicin och sen hade det vart bra så. Palla gå runt som en gravid sköldpadda med magknip jämt. Men det går nog över så småningom, när all stress och allt grubblande är slut.

Besöket hos studievägledaren gick väl ganska bra iallafall. Ska skicka in min ansökan till utbildningen nu i veckan så får vi se om jag kommer in! Hoppas hoppas..
Nej usch och fy nu tar jag mina halvtinade skinkor och slår dom ner med min sjukling i soffan och kollar film.

Slick. Slick som fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar