fredag 22 oktober 2010

Vinterdag

Jaha då var vintern officiellt här. Det är faktiskt helt okej med snö, det är mysigt när det knallar under fötterna och det glittrar överallt ute. Därmed ICKE sagt att slaskig snö är okej! Nej nej, usch och fy. När jag och Emilia skulle gå till dagis imorse hade vi ju inte räknat med att lite snö skulle anfalla oss. Det var uppenbart att den ville oss illa. Vi turades om att halka och glida runt på marken, kom 10 min försent för att vi aldrig kom fram! ^^ Helgens planer blir att åka och köpa vinterskor! Tiden har gått så sjukt snabbt så jag är fortfarande kvar i augusti, "nej men det är lugnt, det kommer ju ingen snö ÄN heller!" Jag har levt i förnekelse. Dags att vakna nu märker jag. Mörka kvällar börjar nästan kännas okej nu när man har en älskling att tillbringa dom med. Igår tänkte jag att jag skulle göra mig lite vocker med en choklad & sheasmör ansiktsmask, är så sjukt torr i nyllet så jag fruktar att det snart ska trilla av mig. Så jag införskaffade mig lite återfuktande masker och så mycket vackrare vettefan om jag blev...



.. men jag är inte alls lika torr idag iallafall. Höll på att skrämma slag på B när jag helt plötsligt kom in helt brunkladdig i trynet. Haha.



Slänger in lite bilder på mina darlingar också.

Underbara B och jag.. ♥


Och min fina lilla prinsessa! ♥


Nu vankas det hårfärgning!

Smell ya later folks!

4 kommentarer:

  1. Så fina ni är!!!!
    Önskar er så jäkla mycket lycka till!!!
    Massa kramar till er alla tre!!!!
    Tossemor!

    SvaraRadera
  2. Gud va fina ni är! Allihopa!! :D

    Jag tycker du va fin med bajs i ansiktet!! <3

    Puss

    SvaraRadera
  3. Tack vad ni är gulliga! ♥ =)

    Ååh tack Matilda, jag tyckte också det var fint. ^^

    Puss och kram till er!

    SvaraRadera
  4. 'Vad har du i ansiktet?'
    'Du har bajs!!!' :O

    <3

    SvaraRadera