torsdag 31 maj 2012

Macahula dance

Just nu är det slappa som gäller. För om en vecka börjar allvaret. Då ska jag äntra portarna till arbetslivet och kommer förmodligen inte kunna njuta av ledighet på nästkommande 40 år. Hujedamig. Känns rätt tragiskt att tänka på hur mycket vi människor sliter och arbetar och hur lite vi faktiskt har tid att bara njuta av livet. Men det ska faktiskt bli ganska spännande på ett annat sätt att få börja ett nytt jobb och framförallt att få en ordentlig LÖN.
Var ute med tjejerna i fredags. Riktigt rolig och trevlig kväll. Vi slängde oss i havet av drinkar redan vid 19.00 och kvällen bjöd sen på många skratt. Skönt att få umgås lite med bara tjejer också ibland. Det blev snack om både det ena och det andra, allt ifrån fisar och hårfix till kisshinkar och kissiga tröjor. Ni vet, det där vanliga som vi tjejer brukar prata om... eller hur var det nu..? ^^

Idag känner jag mig lite extra kär i min älsklingsBabola. Finns ingen bättre än hon. Hon finns alltid där (även om hon är lite dålig ibland på att höra av sig *harkel*), hon dömer mig aldrig och hon ställer mer än gärna upp på skäggflätning när man väl är på det humöret. Hon skulle dansa i bananhammockar om det kunde muntra upp mig och hon har ju faktiskt redan gett mig ett helt gäng oförglömliga danser redan. Det finaste minnet är nog när hon stod i tarzan trosor (sidentrosor med en "kjol" framtill) och fladdrade med rumpan så att kjolen bara böljade fram och tillbaka till dr. Bombays "Macahula dance". Det är ett vackert minne må jag säga. Hon är min like. Inte ofta man har turen att ha en vän som är precis lika störd och egendomlig som en själv. Så därför tänkte jag inleda morgonen med ett klipp som jag vet att hon kommer uppskatta. Jag skrattade nog så jag kissade på mig lite när jag såg detta första gången. Vilka fantastiska människor det finns.




Simma lugnt! /E

1 kommentar:

  1. Hahaha såg den där videon förr! Så jävla bra! Och så jävla vi!! :p
    Älskar dig min lilla milf!!! ❤

    SvaraRadera