måndag 29 november 2010

Syykdá

Sjuka dagar igen. Mimi har åkt på hostförkylningen from hell och en redig ögoninflammation på det. Tycker så synd om henne, hon kan knappt sova om nätterna för att hon hostar så mycket och rösten tycks ha flugit ut med hostningarna, hon låter värre än vad Kråk-Katrin gjorde när vi var hemkomna efter Bandit. ^^ Men hellre förkylningar och allt med det än magsjuka. Usch vad det är hemskt och det åkte jag dessutom på i september så det räcker för 10 år framåt.
Julpynt börjar komma på plats! Var i helgen och köpte lite nytt pynt och gardiner så nu ska här kommas i stämning. Fattar inte vart det här året har tagit vägen. Och ingen träning som jag har sagt hela året att jag ska börja med. Måste få tummen ur och fixa ett gymkort nu. Det är dags att börja jobba på beachen 11 nu och för det fladdrande bihanget där bak, också kallad mitt arsle, att stila till sig lite. Vill helst inte behöva bitchslapa någon på stranden med röven varenda gång man vänder på sig. Det blir liksom lite svårt att kontrollera det när skinkorna bara flyger runt hejvilt. ^^ Nej, det blir veckans uppgift, ringa gymet.
Nu är det nog dags att fortsätta göra nytta, antingen blir det plugg eller så tar jag mitt bihang och börjar stryka gardinerna.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar