tisdag 23 november 2010

Jultider är purjo

Ja men se där ja. Nu börjar det ju komma lite snö iallafall, som inte är slaskig dessutom. Börjar nästan bli dags för lite riktig snö nu tycker jag. Det är ju snart jul för bövelen och utan snö blir det ju ingen stämning. Appropå julen så börjar ju julstressen komma smygande nu. Usch och fy. Älskar julen men hatar all stress den innebär. Städas, pyntas, laga julkrubb och för att inte tala om vad i helvete man ska köpa till folk. Nej, nu är det dags att få gubben att dra tummen ur och knåpa ihop en önskelista för nästa vecka bär det av till stan med Tess och julhandla sig lite. Jag har bestämt mig för att jag ICKE skall vara ute dagarna innan jul det här året.
Just nu känner jag bara för att gå i ide ett par veckor. Det här tempot med plugg och jul är bara för mycket för lilla moi. Sen gör det ju inte saken bättre att en viss jävel ska hålla på och jävlas med mig. Ibland vore det fan så jävla skönt om man bara fick klappa in säften på människor som bara fortsätter och fortsätter och fortsätter att driva en till vansinne. Tyvärr har man ju för mycket vett för det men att leka med tanken då.. Jahadå det kan jag lova. Högst på önskelistan står ett liv fritt från dina egocentriska jävla dumheter.
Hur som helst, nog är man väl tvungen att pressa in lite lycka också i dessa tider? Imorgon kommer fotografen till dagis. Wiho! Jag tror att jag ser fram emot det mer än vad Emilia hade gjort om hon hade förstått innebörden av det. ^^ Vi var och köpte nya kläder och hårsaker till henne i helgen, jättefina var dom! Kommer bli kanon. :) Sen var vi ju på bandit förra helgen också. Längtar redan tillbaka. :P Var helt okej band som spelade den här gången faktiskt. Hardcore superstar, Bullet, Itchy Daze, sherlock brothers och raubtier. Sistnämnda var undantaget som sög/suger fet purjo.

Nej! Nu måste jag dränka mig i skolböckerna igen så jag blir klar nån gång!

So long!

1 kommentar:

  1. Visst är dom fina? :D
    ljusen är från IKEA och siffrorna och det är från Thun´s :P
    Men det finns nog någonstans i närheten av dig med^^

    SvaraRadera