onsdag 26 maj 2010

Bara Onsdag

Tur att solen finns, annars hade det här varit en riktig skitdag! Har fått en del dåliga nyheter idag och det är ju inte coolt. Det är väl nu man ska slå sina kloka huvuden ihop och hitta på något som kan få en på andra tankar för en stund? Tur att vi är såna muppar så vi kan fula oss till ett och annat skratt ibland. Men bra jävla skönt vore det att dra iväg ett tag och bara vara och glömma vardagen ett tag.
Känns som att den här veckan kommer att gå i riktig snigelfart. Men fick ett efterlängtat telefonsamtal från utlandet idag iallafall. Det gjorde min dag bättre. Skumt, hur löjlig man kan bli, haha, men så kommer det väl alltid att vara antar jag. Ganska roligt att vara löjlig också ibland ju. ;)
Var på stan med Katrin idag också, ack vad mycket kläder det finns. Jag kände riktigt hur det kliade i shoppingtarmen, som Katrin brukar säga, den kvinnan är för övrigt inte riktigt frisk någonstans, men jag älskar henne ändå. Jag har hittat min like i henne. :P Men det bidde inget shoppande, nehedå, har ju tyvärr en massa tråkigheter att prioritera innan jag kan tillfredsställa den tarmen.
Nu står Emilia här och pussar på min rygg och rumpa, allt för att få uppmärksamhet. Så nu blir det matlagning och sen bada med lillfisen.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar