tisdag 21 september 2010

Menspadda

Är det bara jag som känner mig som en mikroskopisk patetisk marulk ibland? Iallafall under röda veckan, har jag märkt. Då kommer det hemska fenomenet smygande. Purjo.. är precis vad det är. Jag känner mig bara helt jävla off, stillastående som en tarm vid förstoppning, jättenere och totalt otillräcklig för alla i min omgivning.
Konstigt egentligen, hur en sån sak kan påverka mitt humör så rejält. Hela dagen idag har varit ungefär lika givande som den låter,
Vakna- gå till dagis- hem och äta frulle- plugga- kisspaus- suttit en stund och grubblat över mina problem- plugg- läst en artikel om SD- grubblat på hur katastrofalt sverige kommer bli med SD i riksdagen- plugg- mental spyattack på idioten som tar sig rätten att styra mitt liv- plugg- deppat över hur mycket jag måste hinna med tills slutprovet- kaffepaus- deppat över att ciggen är slut och att jag måste röra på fläsket och gå och köpa nya. Vafan liksom! Vad är mitt problem? Jag är ju pinsam idag! ^^ Det här går ju bara inte för sig. Och höst är det redan också. Blä! No more sol!
Blek, tragisk menspadda är nog rätt ord för mig idag.

Dags att gå ut i den hemska världen och köpa ett paket kortare liv. Jag lär lägga ner rökningen. Men det får bli ett senare problem, idag ska jag bara ägna mig åt att vara stjärtig.

Tjillevipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar