torsdag 22 juli 2010

I'm feeling hot hot HOT

Äntligen lite regn. Jag älskar sommaren och hela året runt så längtar jag tills det blir vår och sommar. Men oförskämt nog så är jag aldrig nöjd. Den här värmen som har varit nu i flera veckor börjar nästan bli outhärdlig! T.o.m inomhus är det obeboeligt just nu. Med skaplig temp utomhus och mellan 30 och 35 grader inomhus så går man ju seriöst runt som en kladdig svettbomb dygnet runt. Otroligt porrigt måste jag säga. Men hur som helst så måste ju sommaren ändå vara den bästa årstiden om man ser till allt mys och skoj man kan göra förutom att svettas.
Helgen var en mycket trevlig helg, blev 3 olika badplatser med trevligt sällskap och t.o.m lite grillning. :) Eller ja, det som började som en trevlig grillning övergick ganska snart till spis när det från ingenstans började ösa ner regn och våran mat drunknade en skvätt. Men vi lever ju fortfarande så hela världen var det väl inte. ^^
Idag har vi varit på kalas för Isabell som fyllde 7 år. Herregud vad tiden rinner iväg, känns som igår man hade hennes babykräk på axeln. Galet.

Nej nu är det väl dags att göra lite nytta kanske. Hujedamig. Men man gör ju mest nytta till bra musik så nu ska jag rocka loss i min ensamhet och i vanlig ordning skutta runt lite i ett desperat försök till dans. Men vissa låtar kan man bara inte stå stilla till. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar