söndag 26 december 2010

Underbara Mormor ♥

Idag är en tung dag i våran familj. Min kära Mormor tog idag sitt sista andetag. Det känns så konstigt. Plötsligt fylls mitt hjärta av alla minnen. Jag ser henne på gran canaria när hon går runt i gräset med en liten Emilia som ännu inte lärt sig gå, jag hör hennes skratt, jag minns när jag kramade henne sist, ovetandes att det var för sista gången. Jag saknar henne redan, min fina Mormor. Kan inte förstå att du inte finns här nere bland oss längre. Kan inte sluta gråta, jag önskar att jag fått säga hejdå och berätta för dig hur mycket jag tycker om dig. Nu är det för sent, men jag hoppas att du vet ändå. Du kommer alltid att leva vidare i mitt minne och i mitt hjärta. Sov gott älskade Mormor, vi ses igen en dag. ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar